Tuesday, February 13, 2007

Κερνάω απόψε εγώ!


Τι γεννέθλια, γιορτές και βλακείες??!!Εγώ κανονικά θα έπρεπε να γοιρτάζω σήμερα, Τρίτη και 13 και απορώ πως δεν το έχω καθιερώσει τόσα χρόνια!!Νομίζω ότι το δικαιούμαι επάξια για όλες τις φορές που έχω ευχηθεί καλή επιτυχία σε φίλους και έχουν όλοι αποτύχει, για όλες τις φορές που έχω χύσει καφέ όταν τον σερβίρω (δηλαδή πάντα) ή κάποιο πουλί στο δρόμο μου έχει φορέσει παράσημο και δεν έχω πάρει δραχμή ούτε για δείγμα!!Για τις 22 χρονιές που ποτέ δεν κέρδισα το φλουρί στη βασιλόπιτα,για τις αμέτρητες φορές που ανοίγω το ραδιόφωνο και πετυχαίνω το αγαπημένο μου τραγούδι στο τέλος και για εκείνες που ο μοναδικός αχινός της παραλίας βρίσκεται όλως τυχαίως κάτω από το πόδι μου κυρίως όμως για σήμερα που μου συνέβει κάτι το οποίο πίστευα ότι ποτέ δε θα μου συνέβαινε , λυποθήμησα!Εντάξει το ξέρω δεν είναι τίποτα τραγικό, αλλά για μένα ήταν πρωτόγνωρη εμπειρία!Είδα και όνειρο (νομίζω) όσο ήμουν λυπόθημη!!
Γι' αυτό λοιπόν γιορτάζω και κερνάω όλη την παρέα: το Σταμάτη το Γκαντέμη, τον Παναγιώτη το Γρουσούζη, τη Ρίτα τη Χασούρα, το Στέλιο τον Κακοτύχη και όλο το καλό συναπάντημα!!
Χρόνια μου πολλά!!!

3 comments:

Anonymous said...

TD is back!Να τα εκατοστησουμε οι πανταχου γκαντεμηδες του συμπαντος!Μη ξεχασουμε να στειλουμε τις ευχες μας και στον πρωτοστατη μας κ.Μητσοτακη!!ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!

daydreamer said...

Ναι σωστά,να κάνουμε τάμα στον πολυούχο μια λαμπάδα στο μπόι μας (δηλαδή κανονικό κερί)!!!

daydreamer said...

Ναι σωστά,να κάνουμε τάμα στον πολυούχο μια λαμπάδα στο μπόι μας (δηλαδή κανονικό κερί)!!!