Thursday, February 1, 2007

Μια



...βόλτα με έναν άνθρωπο που αγαπώ πολύ-πολύ τελείωσε πριν λίγο και μου άφησε αίσθηση όμορφη!!Μου είπε τα νέα του, μου είπε για τη ζωή του που αλλάζει πορεία πλεύσης προς το καλύτερο ή πιο σωστά προς αυτό που εκείνος θέλει και επιδειώκει καιρό τώρα!Χάρηκα πολύ!Τελικά οι διαθέσεις όχι μόνο των φίλων μου αλλά και των ανθρώπων που αγαπώ και έχω επιλέξει να βάλω στη ζωή μου δε με αφήνουν ανεπηρέαστη. Τους κρυφοκαμαρώνω στις χαρές τους και έχω ένα-κάποιο άγχος για τα προβλήματά τους. Αλλά τώρα είμαι χαρούμενη γιατί είναι καλά!Όλοι τους!!

Είμαι χαρούμενη για την Π. και τη Χ. που έδωσαν ασεπ και απαλλάχτηκαν, είμαι χαρούμενη για την ΤD που έχει πάντα ένα δικό της μαγικό τρόπο να ξεπερνάει τις δισκολίες εύκολα και γρήγορα ( τη ψιλοζηλεύω γι'αυτό, εδω που τα λέμε).Είμαι χαρούμενη για τη Μ που βάζει γερά θεμέλια για να χτίσει το όνειρό της, για τις αδελφές Κ. που δε χρειάζεται να μαγειρεύουν(ο εφιάλτης τους) και για τη Λ. που ενόψη εξετάσεων και δεδομένου ότι ένα ψώνιο με το διάβασμα και τους βαθμούς το 'χει, ζει στον παραδεισό της.Είμαι χαρούμενη για την Ε. που ζεί τον έρωτά της και για τη Ζ. που ζεί τους έρωτές της. Είμαι πολύ χαρούμενη για τον Μ. που εκτός του ότι το καινούριο του σπίτι έχει θέα τις 1000 φοιτήτριες του παιδαγωγικού του νησιού, τους τελευταίους 6 μήνες ζεί τη ζωή για την οποία με τόσο πάθος μίλαγε από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισα!!΄Τώρα για τα υπόλοιπα αγοράκια, όσα δεν έχουν ήδη καταταγεί στα ελλήνικά στρατά μετρουν μέρες μέχρι να σημάνει η ώρα. Αλλά υγεία πάνω απ' όλα δε λένε? Οπότε είμαι χαρούμενη και γι΄αυτούς!!

Να 'στε όλοι καλά!!Τόσο που καλύτερα να μην γίνεται!!!

5 comments:

Anonymous said...

BRE H' KALYTERA MPRE ΠΟΥ ΛΕΤΕ Κ ΣΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ(!!),ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΤΟ BLOG ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΑΓΝΩΣΤΩΝ!ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ Κ ΕΣΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.DON'T FORGET:I'LL ALWAYS BE THERE FOR YOU!TD

daydreamer said...

Ένα ευχαριστώ φτάνει?Δε φτάνει...

Anonymous said...

Κοριτσάρα μου, σ'ευχαριστώ για τα ωραία σου λόγια. Φοβερό το blog!

Εύχομαι να έχεις πάντα κοντά σου αυτούς που αγαπάς.

Α, πριν λίγο άκουγα κάτι κομμάτια μόνο με βιολί, στο ράδιο... . Ωραίο όργανο, και το είχα παρεξηγήσει!!!

Μ.

daydreamer said...

Μ,
Αφού στο έχω πεί πως είσαι περίπτωση...ξάδελφε!!

Anonymous said...

Α ρε ξαδέρφη!!

Να σου αφιερώσω ένα στιχάκι που άκουσα τώρα στο ραδιόφωνο;

"Είναι σκοτάδι μάτια μου πάντα σ'αυτή την πλάση. Μια χαραμάδα αφήνουμε το φως για να περάσει, να βρούμε χρώματα, φωνές, όνειρα και ταξίδια, να κλέψουμε απ'τους θεούς πανάκριβα στολίδια... ".