Thursday, July 17, 2008

Η Daydreamer βαρέθηκε...

να βλέπει τα όνειρά της να γκρεμίζονται, πάλι

8 comments:

Anonymous said...

Ματάκια μου όμορφα,τίποτα δεν χάθηκε ακόμα!Η προσπάθειά σου σίγουρα δεν έχει πάει χαμένη...Πίστεψέ με,κάθε εμπόδιο είναι για καλό!!!Λίγη υπομονή και σύντομα θα έρθει η ανταμοιβή σου...
I'll always be here for you!!!
Μάκια
Λίνα

Xristos said...

Μα...όταν τα πάντα είναι γκρεμισμένα, μπορείς να αρχίζεις να χτίζεις και πάλι από την αρχή... Μόνο που αυτή τη φορά τα πράγματα θα είναι πιο "στέρεα"...
Μη χαλιέσαι, λοιπόν!

elf said...

Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε ήταν κάτι που είπαν στην ταινία "Mr Magorium's Wonder Emporium", αλλά όχι.
Μετά μου να ήρθε να γράψω πως "και ένας μεθυσμένος μπορεί να βρει τη κλειδαριά στη πόρτα, αρκεί να μη σταματήσει τη προσπάθεια", αλλά όχι.
Έφερα στο μυαλό μου πόσο κορυφαίο ήταν το batman.
Αναρωτήθηκα αν θα τελειώσω το παγωτό που έχει μείνει στην κατάψυξη.
Χμμ... και μετά θυμήθηκα πως δεν είμαι ιδιαίτερα καλός να παρηγορώ.. *χαμηλόφωνο μουρμούρισμα* αναρωτιέμαι αν εκείνος που είχε πηδήξει από τη γέφυρα το καλοκαίρι του '98 είχε ακούσει που του...

...γάμα το.
Δε γράφω τίποτα.

daydreamer said...

Λινα μου,
Αυτο το κάθε εμποδιο για καλο το ακουω συνεχεια και μεχρι στιγμης εμποδια βλεπω αλλα καλο....???

Χρηστο,
Σ' ευχαριστώ!!Ελπιζω να εχεις δικιο!!

Elf,
Σου εχω πει ποτε οτι εχεις τρελο χιουμορ?Με εκανες και γελασα και σ' ευχαριστω!Η προσπαθεια δεν σταματει φορ σουρ!!

MTdoggie said...

θα βρεθει λυση μονο και μονο για την ισορροπια του πραγματος. εγινε μια μαλακια, συντομα θα γινει κατι πολυ καλο!stop thinking about it και θα γινει κατι ανελπιστα καλο.προσπαθησε να ξεκουραστεις λιγακι τωρα και εδω ειμαστε για να δουμε πως θα εξελιχθουν τα πραγματα!

Unknown said...

φοινικοονειρα..
αναγεννονται απο τις σταχτες τους.

neni said...

Γιατί;;Αναρωτιέμαι..ΑΛΛΑ είμαι σίγουρη πως όλα θα αλλάξουν με λίγη καλή πίστη!!Τα φιλιά μου και την αισιοδοξία μου τα στέλνω πακέτο!!

daydreamer said...

Narita,
Θα αρχισω να κανω τετοια ονειρα ευθυς αμεσως!!!

Νeni,
θενκ γιου βερι ματσ!!Στειλε το πακετο σου με κουριερ να φτασει γρηγοροτερα!!!