Monday, June 16, 2008

Πρόσκληση από Dory

Πρίν από λίγο καιρό η Dory με έβαλε σ΄ένα παιχνίδι με τους εξής κανόνες: Γράφω 4 πράγματα για μένα, 1 αλήθεια, 3 ψέμματα και οι αναγνώστες αυτού του μπλογκ ,που σημειωτέον πιάνουν πουλιά στον αέρα, καλούνται να βρουν την αλήθεια!!!Πάμε...

1)Με έχει κάλεσει σε γεύμα μαζί με τους πιο στενούς της φίλους μια από τις μεγαλύτερες φωνές μας, η Μαρία Φαραντούρη!!

2)Έχω μισή καταγωγή από Συγκαπούρη και μισή από Αθήνα!!

3)Εδώ και λίγο καιρό είμαι μια από τις καινούριες φωνές του αθηναικού ραδιοφώνου!!

4)Έχω ταξιδέψει στο αεροπλάνο, από Λονδίνο για Αμερική, δίπλα-δίπλα με τον George Clooney.Ψιλοπιάσαμε συζητηση και ανταλλάξαμε mail, από τότε μιλάμε που και που στις γιορτές!!



Άλλο παιχνίδι συνεχίζεται στο επόμενο post...

18 comments:

VagSiok said...

Καλησπέρα..
Καλά το τέταρτο το απορρίπτω σιγουρα..
Βασικά και τα άλλα τρια ψέματα μου φαίνονται..
Χμμ θα πω στην τύχη το πρώτο..

MTdoggie said...

ρε παιδι δε διαβαζεται το κειμενο με αυτο το χρωμα....

Anonymous said...

Η αλήθεια βρίσκεται στο πρώτο!!!Το δεύτερο θα μπορούσε να ισχύει! Το τρίτο είναι το όνειρό σου! Και το τέταρτο είναι σκηνή από σενάριο επιστημονικής φαντασίας!!!
Μάκια
Λίνα

? said...

εγώ ξέρω...το 3 δαγκωτό! ;-)

Anonymous said...

Καλώς σε βρίσκω...
Τη σύμπτωση!!
Έχω την ίδια εμπειρία με σένα και με το ίδιο πρόσωπο.
Αλήθεια είναι το 1.
Υ.Γ. Άλλαξε χρώμα στα γράμματα, μου βγήκαν τα μάτια!

kat. said...

η αλήθεια είναι το πρώτο!
δεν το συζυτώ..

ε;;;

Dory said...

Το τγία! Το τγία!!!

neni said...

Εγώ θα πω το 2!
Έτσι για αλλαγή και επειδή μου φαίνεται απίθανο!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

2 με 3 ταλαντεύομαι.... κι θα πω το "3", επειδή το είπε και ο νίκος κ., που ξέρει...

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

τετραγωνος κυκλος said...

Θα πω το 2..

Nathalie said...

8a pw to trito..

elf said...

μμμ μάλλον θα καταλήξω στο 1.

Αν και δεν θεωρώ απίθανο πως θα μπορούσες να είσαι ένα είδος καρετα-μονάχους. Το αποκλείω λόγο απροσεξίας σου. (Σιγκαπούρη) Sign from the gods etc.

Πολύ πιθανό να ισχύει σε κάποιο παράλληλο σύμπαν ή στην υπναρού που ήρθε από το μέλλον. Αλλά για το παρόν το αποκλείω. Είμαι σίγουρος πως θα το είχες αναφέρει σε κάποιο post-παραλήρημα.

Δεν έχω τον Clooney για άτομο που να έχει πολλά πάρε δώσε με υπολογιστές.

ας το πάρει ο μαύρος χείμαρρος τώρα :)

elf said...

μμμ μάλλον θα καταλήξω στο 1.

Αν και δεν θεωρώ απίθανο πως θα μπορούσες να είσαι ένα είδος καρετα-μονάχους. Το αποκλείω λόγο απροσεξίας σου. (Σιγκαπούρη) Sign from the gods etc.

Πολύ πιθανό να ισχύει σε κάποιο παράλληλο σύμπαν ή στην υπναρού που ήρθε από το μέλλον. Αλλά για το παρόν το αποκλείω. Είμαι σίγουρος πως θα το είχες αναφέρει σε κάποιο post-παραλήρημα.

Δεν έχω τον Clooney για άτομο που να έχει πολλά πάρε δώσε με υπολογιστές.

ας το πάρει ο μαύρος χείμαρρος τώρα :)

elf said...

... αν δεν έγινα κατανοητός να το επαναλάβω άλλη μια φορά :p

daydreamer said...

Καλησπέρες πολλές σε όλους!!!

@zanzibar, kat, neni,τετραγωνε κυκλε και nathalie καλως ηρθατε!!!!

@Vagsiok,Zanzibar,Kat και Elf
Ενα μεγαλο χειροτροτημα για σας γιατι βρηκατε το σωστο!!!Συγχαρητηρια!!!

@vagsiok,
Δεν πας να χτυπησεις και ενα λαχειο τωρα?

@zanzibar,
Συμπτωσαρα!!!Ηταν μια υπεροχη εμπειρια και ειμαι σιγουρη οτι συμφωνεις!!!!

@Kat,
Που το καταλαβες?

@Elf,
Δε θα μπορουσε να ειναι λαθος εκ παραδρομης?Και να φανταστεις οτι ειμαι γεννημα θρεμα της θεωρητικης!!!

@Νeni και Τετραγωνε Κυκλε,
Θα μπορουσε να ειναι αληθεια γιατι απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου πολυς κοσμος με εχει ρωτησει αν εχω καταγωγη απο Ασια!!Κι εγω η κακομοιρα ουτε ενα χωριο λιγο πιο απο την Αθηνα δεν εχω, πιο βερα Αθηναια δεν γινεται!!

@Νικε,Dory,Γλαρενια,και Nathalie,
Ααααααααααααααχ!!!Αυτο ειναι το ονειρο μου που το πιθανοτερο ειναι να μην πραγματοποιησω ποτε αλλα και χωρις ονειρα τι σόι daydreamer θα ημουν ε?

To 4 δεν το διαλεξε κανενας σας και πολυ καλα κανατε γιατι προφανως δεν ειναι αληθεια!!Με τον George μιλαμε μονο στο τηλεφωνο!!(Elf,δεν ακουσα ειπες κατι?)

ΜΤ,
To φουξια καλυτερο ναι?

Λινακι,
Εχεις βρει 4 στα 4!!!Που και να γνωριζομασταν και πραγματικα!!χιχιχ!!

Anonymous said...

Δεν θα το λεγα. Κάτι μπριζόλες πετούσε στο τζάκι γιατί φοβόταν μη καεί και τελικά τις φάγαμε καμένες και σκληρές.
Άσε μια τραγωδία!
Τα κοραλένια μου φιλιά για καλό βράδυ!!

? said...

εγώ πέρασα να σου ευχηθώ καλό καλοκαίρι! φιλιά!

daydreamer said...

Zanzibar,
Ατυχησες, γιατι εγω ειχα περασει τελεια!!Ελπιζω τουλαχιστον να μην πειναγες πολυ!!

Νικε,
Και σε σενα!!!Ευχαριστω!!!