Saturday, October 27, 2007

Φτου ξελευθερία!

Πρίν λίγο καιρό ο υπολογιστής αρρώστησε άσχημα, τον στείλαμε για θεραπεία και μόλις χθέςμας τον επέστρεψαν. Σκέφτηκα λοιπόν,πως ήταν μια καλή ευκαιρία για μένα να απελευθερωθώ λίγο απ' την εξουσία που μου ασκούσε.Γιατί με εξουσίαζε, με όλα τα καινούρια πράγματα που μου έδειχνε. Γλυκαινόμουν κι εγώ και περνούσα ώρες ολόκληρες μπροστα του κάθε μέρα!!Όταν λοιπόν, ήρθε ο τεχνικός και τον πήρε ένιωθα πραγματικά αποκομμένη από τον κόσμο. Μετά συνήθισα και τώρα τολμώ να πω πως μου φαίνεται περίεργο που ξαναγράφω!!Τελικά η έξάρτηση δεν είναι και ό,τι καλύτερο.
Τις προάλλες έκανα οικογενειακές επισκέψεις, στη γιαγιά μου και στο μωρό της ξαδέλφης μου. Η μία σε λίγα χρόνια κλείνει αιώνα, ενώ η άλλη σε λίγους μήνες κλείνει χρόνο.Και οι δύο εξαρτώνται απολύτως από τρίτα πρόσωπα για το φαγητό, το μπάνιο και γενικά για την επιβίωσή τους.Σκεφτόμουν λοιπόν πως αν στην αρχή και στο τέλος αυτής της διαδρομής εξαρτόμαστε απο άλλους είναι εντελώς βλακεία να εξαρτώμαστε και στο ενδιάμεσο!!
Ομολογώ πως δεν "υποφέρω" από σοβαρά πάθη, δεν πίνω, δεν καπνίζω, δεν παίζω τζόγο, δεν παίρνω ναρκωντικά, βασικά ούτε καν καφέ δεν πίνω.Με τραβολογάνε όμως δύο τεράστιες εξαρτήσεις.Η μία είναι η πιο γλυκειά εξάρτηση του κόσμου και κάνω τα πάντα για μην απαλλαγώ ποτέ από αυτήν. Είναι το τρανζιστοράκι μου και τα cd μου. Δε νομίζω ότι θα μπορούσα να ζήσω χωρίς αυτά, για την ακρίβεια έχω ξεχάσει πως είναι μια μέρα χωρίς ραδιόφωνο ή καλή μουσική στα αυτιά! Η άλλη μεγάλη μου εξάρτηση είναι οι άνθρωποί μου, όσοι αγαπώ βαθιά,υπερεκτιμώ και θαυμάζω. Σε αυτούς, δεν μπορώ με τίποτα να χαλάσω χατήρι. Φοβάμαι τόσο μην τους πληγώσω ή τους κάνω να θυμόσουν μαζί μου ώστε δεν ενεργώ με βάση τη δίκη μου γνώμη αλλά με βάση το τι θέλουν οι άλλοι από μενα,ακόμα και για δικά μου ζητήματα. Έτσι ένω εγώ επιθυμώ κάτι καταλήγω να εκπληρώνω τις επιθυμιές των άλλων και αυτό ώρες-ώρες είναι άσχημο γιατί κανείς δεν με υποχρεώνει να κάνω τίποτα, μόνη μου εξαναγκάζω τον ευατό μου. Κάποτε είπα πως για να το αντιμετωπίσω θα πάψω να δένομαι με τους ανθρώπους, έτσι ώστε ακόμα και σε περίπτωση ρήξης να μην πληγώνομαι.Αυτά όμως δε γίνονται. Το ζητούμενο είναι η ανεξαρτησία και όχι η μοναξιά. Μόνη λύση μου φαίνεται η...διπλωματία

12 comments:

snikolas said...

Όλοι έχουμε από μια εξάρτηση. Άλλοι έχουν 2 η και παραπάνω. Δεν βρίσκω το κακό όταν είναι μέσα σε φυσιολογικά όρια. Είναι μικρές χαρές της ζωής άλλωστε.

MTdoggie said...

τα εχουμε ξαναπει και θα στα λεω συνεχεια:κανε τα παντα για σενα και οχι για τους αλλους!! στην τελικη κανεις δε θα σου πει ευχαριστω στο τελος,γιατι κανεις δεν αντιλαμβανεται το ποσο καταπιεζεσαι για να τους ευχαριστησεις!και να τσακωθεις καμμια φορα μην το παιρνεις κατακαρδα,ειναι φυσιολογικο...θα τσαντιστεις, θα τσαντιστουν οι αλλοι και θα σας περασει.

MTdoggie said...

τωρα το προσεξα!!!!!ποσα εχεις γραψει????σπασαμε το ρεκορ του αριθμου λεξεων ανα ποστ???μπραβο!!!

elf said...

πατατοφάγε ..

Dory said...

Έτσι είναι, δεν μπορείς να σταματήσεις να δένεσαι με τους ανθρώπους. Μπορείς όμως να μην δένεσαι μια κι έξω, αλλά να προσφέρεις λίγο-λίγο, δίνοντας και στους άλλους την ευκαιρία να δείξουν τι μπορούν να κάνουν για σένα και αν αξίζουν το ενδιαφέρον σου. Α, και για να ολοκληρώσω την κατήχηση, εγώ στη θέση σου θα απέφευγα τη διπλωματία, εκτός από εξαιρέσεις. Γιατί όσο καλή ακούγεται, άλλο τόσο επικίνδυνη μπορεί να αποδειχτεί για την ειλικρίνεια και την ποιότητα της σχέσης μας με τους άλλους.

? said...

ΑΨΟΓΗ. Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ.Διπλωματία η μόνη λύση

daydreamer said...

Νικόλα,
Ναι το ναρκωντικο που μας φτιαχνει!

Μ-Τ,
Να μου τα ξανα-ξανα-ξανα πεις πλιζ!!

Elf,
Ειμαι!!!Μπουαχαχα!!

Ντορυ,
Αυτο προσπαθω να κανω!!θενκς!!

Νικε,
Να σου πω την αληθεια,υποψιαζομαι πως υπαρχει κι αλλη αλλα δεν την εχω βρει...

tzo said...

και εγώ έχω εξάρτηση με το pc, δεν μπορώ χωρίς αυτό, το χειρότερο είναι πως εξ αιτίας του έχω σταματήσει να σκέφτομαι, η απλά άλλαξα αντίληψη!

If...ιγένεια said...

Εξαρτήσεις, καταχρήσεις, άστα να πάνε.. Αφου δεν κάνεις τίποτα πιο επικίνδυνο είσαι μια χαρά.

Unknown said...

Καλημέρα όμορφη!!! Ήθελα και στο blog σου να σου πω:ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΣΤΙΕΡΑ ΤΟΥ ΒΟΒ!!! Όταν φτιάχνω τόστ πάντα θα σε θυμάμαι!!!Α,και φυσικά είσαι η πρώτη καλεσμένη στο "τοστ πάρτυ" που θα διοργανώσω!
Καλή σου μέρα.........
Μάκια

Unknown said...

Α,και κάτι άλλο....Διπλωματία???? Ξέρεις καλά ποιος είναι διπλωμάτης και σίγουρα δεν τον συμπαθείς ιδιαίτερα!!! Θες να καταλήξεις σαν αυτόν???

daydreamer said...

Αllintil,
Oχι επειδη συμπασχω, ουτε επειδη με συμφερει αλλα κραταω το δευτερο, την αλλαγη αντιληψης!

If...γενεια
Ειμαι-δεν ειμαι,παιζεται

Λινα,
1)Επλιζω οταν με φερνεις στο μυαλο σου να μην εχω την εικονα της υπαίτιας που παχυνες!Με ρεγουλα τα τοστ!
2)Ειπαμε να γινουμε διπλωματες, οχι καφροι...