Tuesday, September 18, 2007

Φουουουου


Σήμερα κλείνω τα 23! Δεν ξέρω, με συμφέρει να λέω τη ηλικία μου? Η αλήθεια είναι πως μέχρι τώρα το παίρνω ψύχραιμα το θέμα, με εξέραιση μια κρίση πριν δύο χρόνια.Τρείς μέρες πριν τα 21, έτυχε να δω σε ντοκυμαντέρ την ζωή του Μπομπ Ντίλαν.Και τι δεν είχε κάνει μέχρι τα 21!!Μέχρι που είχε γυρίσει τις ΗΠΑ με οτοστόπ και είχε καταφέρει όχι μόνο να γνωρίσει το είδαλμά του, Γούντι Γκάρθι, αλλά και να χρηστεί από άυτόν ως ο διάδοχός του!! "Και γω", σκέφτηκα "τι προλαβαίνω να κάνω μέσα σε τρείς μέρες?" Θα μου πείς, καλά τώρα τι συγκρίνεις? Εντάξει κρίση ήταν, πέρασε.Δεν σκέφτομαι τέτοια πράγματα πια!
Λόγω των γενεθλίων μου λοιπόν, ο Σεπτέμβρης ήταν για μένα ανέκαθεν ο μήνας, ο πιο ξεχωριστός!! Ένα κεράκι παραπάνω στην τούρτα, μια τάξη παραπάνω στο σχολείο. Κάθε που μπαίνει ένας νέος χειμώνας μεγαλώνω μια χρονιά, γι' αυτό τώρα είναι για μένα η αρχή του έτους. Μια ζωή, το φθινόπωρο θέτω τους τους στόχους μου, τα "new year's resolutions" μου. Φέτος θα διαβάζω περισσότερο, φέτος δε θα κοροϊδεύω τη διπλανή μου που τρώει τις μύξες της, φέτος δε θα παίρνω τα παιχνίδια του αδελφού μου και θα τον αγαπάω περισσότερο, φέτος δε θα δω πρωινάδικα και θα γραφτώ γυμναστήριο, φέτος θα πάρω πτυχίο κοκ.
Μ΄αυτά και με κείνα λοιπόν, φτάσαμε αισίως στα 23 και το μόνο που θέλω για τη χρονιά αυτή είναι να αποκτήσω εμπειρίες! Πολλές εμπειρίες και να βάλλω και γω το λιθαράκι μου στη χαρά των ανθρώπων μου!! Αυτά.
Καλησπέρα σας!!!
ΥΓ: Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί σήμερα μου έχει κολλήσει το "Μαμά γερνάω"?

12 comments:

MTdoggie said...

vamos για εμπειριες!!!!!αν σκεφτεις και οτι περισσοτεροι ποδοσφαιριστες/επαγγελματιες ειναι στην ηλικια μας και βγαζουν ηδη τουλαχιστον 100.000€ το χρονο και εμεις ακομα ειμαστε στην ζητα απο τους γονεις?? φετος θα αλλαξουν ολα,σιιιιιιιγουρα!!sure thing!!

Σπύρος Σεραφείμ said...

να σου ξεκολλήσει το "Μαμά Γερνάω". Γιατί, πρώτον δεν γερνάς και, δεύτερον, παλιώνεις!
Κοίτα να παλιώνεις όμορφα. Με ωαρίες εμπειρίες.

Χρόνια πολλά!

elf said...

Χρονια πολλάαααα!!!
Πως νιώθεις the day after? :)

Anonymous said...

Δεν σου αρκεί γλυκιά μου που τα τελευταία 5 χρόνια ομορφαίνω τη ζωή σου με την παρουσία μου? Α,είσαι αχάριστη!!!
Anyway,θα το πιω κι αυτό το πικρό ποτήρι! Χρόνια πολλά!!!
Λίνα
Μάκια

? said...

χρόνια πολλά!!! να ονειρεύσαι όπως αρμόζει σε μια daydreamer...είσαι κι εσύ μια μεγάλη αδερφούλα που πειράζει το απροστάτευτο αδερφάκι της??? ΝΤΡΟΠΗ!

daydreamer said...

Μ-Τ,
Δηλαδή τί μου προτείνεις?Να γίνω ποδοσφαιριστής?Ασε μετα δεν θα ξέρω τι να τα κάνω τόσα λεφτα!!

Σπύρε,
Δε φαντάζεσαι πόσο με παρηγορείς!!
Ευχαριστώ!!

Λίνα,
Ε, όχι και αχάριστη!αφου το ξέρω πως ό,τι κάνεις δεν είναι απο ανιδιοτέλεια.Το κάνεις γιατί ξέρεις πως εγώ τελικά θα σε γηροκομήσω σωστά?

Νίκε,
Ευχαριστώ!!Τα όνειρα είναι απαραίτητη προϋπόθεση!!Μόνο που εγώ ειμαι η μικρότερη της υπόθεσης!!Ξέρεις τι ξύλο έχω φάει για αιυτά τα παιχνίδια?

daydreamer said...

Εlf,
Oχι, δε σε ξέχασα!Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!Να σου πω νοιώθω όπως ακριβώς και εχθές και προχθές και μάλλον και αύριο!!

snikolas said...

Λίγο καθυστερημένα… χρόνια σου πολλά και καλά. Να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη. Τα όνειρα σου όλα να τα δεις αληθινά.

daydreamer said...

SNikola,
1000 ευχαριστώ!!ανταποδίδω όλες τις ευχές!!

Dory said...

Χρόνια πολλά πολλά πολλά, χαρούμενα, κεφάτα, ζωηρά, αισιόδοξα, με υγεία, με όνειρα, εμπειρίες, πάθη, αγάπες και έρωτες! Χρόνια γεμάτα με καφεδάκια και ποτάκια με φίλους, με ταξίδια, με αναμνήσεις και με πολλά "η ζωή είναι ωραία"!

Λένε ότι αν στα γεράματά σου έχεις πολλές ρυτίδες, αυτό είναι καλό... Θα πει ότι στη ζωή σου χαμογελούσες πολύ!

(πολύ καθυστερημένες οι ευχές οι ευχές μου, αλλά πιάνουν!)

PD said...

Κι εγώ που βιαζόμουν από μικρός να μεγαλώσω (όχι ότι με πήραν και τα χρόνια, αλλά όπου να'ναι να και τα πρώτα αντα), τι κατάλαβα. Δηλαδή στα 33 πρέπει κανείς να αυτοκτονεί αν δεν έχει κάνει - τα μισά έστω - από τον Χριστό; Ελπίζω πως όχι
Ααα, και χρόνια καλά επί τη ευκαιρία

daydreamer said...

Dory,
Eννοείται πως πιάνουν!!Κι αμα είναι τόσο ωραίες οαο οι δικιές σου ελπίζω να πιάνουν δυο φορές!!



PD,
Και εγώ ρλπίζα πως όχι!!Τελικά ίσως θα έπρεπε να μεγαλώνουμε με βάση τη διάθεση και όχι τα χρόνια!
Μεγάλο θενκς για τις ευχές!